RPO przed 2014

      

        19 października 2011 r. w restauracji „Nad Zielawą” w Wisznicach partnerzy projektu  „Dolina Zielawy ponadlokalną marka na gospodarczej mapie Lubelszczyzny” spotkali się na konferencji  „Dolina Zielawy – inwestycje w krainie ziół”. Krzysztof Chilczuk wójt gminy Podedwórze, Piotr Dragan wójt gminy Wisznice, Krzysztof Bruczuk wójt gminy Sosnówka, Dariusz Łobejko wójt gminy Jabłoń i Kazimierz Weremkowicz wójt gminy Rossosz oficjalnie otworzyli konferencję i przywitali obecnych uczestników spotkania

    Na konferencji obecni byli inwestorzy działający na terenie pięciu gmin, biznesmeni oraz media z województwa lubelskiego. W konferencji uczestniczył również Tadeusz Łazowski starosta bialski oraz radni i pracownicy obsługujący projekt w  partnerskich gminach.

    Celem organizowanej konferencji było poznanie propozycji oraz nowych partnerów w biznesie.

       O współpracy samorządów Doliny Zielawy opowiedział Krzysztof Chilczuk wójt gminy Podedwórze, która jest liderem projektu. Tomasz Zalewski przedstawił etapy kampanii promocyjnej Doliny Zielawy, mówił o powstałych folderach, płytach i reklamie jaka pojawiała się na bilbordach w dużych miastach poza województwem lubelskim, a także o reklamach o Dolinie Zielawy jakie ukazywały się w prasie ogólnopolskiej i w magazynie pokładowym Kaleidoscope wydawanym przez Polski Linie Lotnicze LOT.

Pierwszą prelekcję wygłosiła Agata Patoleta z Kancelarii Synergia przybliżając zebranym temat: „Marka obszaru Dolina Zielawy. Założenia strategiczne i wnioski z badań”. O promocji produktu Doliny Zielawy mówił Piotr Franaszek Dyrektor Departamentu Promocji, Turystyki i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie, temat prelekcji : „Dolina Zielawy – wpisanie w promocję i rozwój marki Lubelskie”.

Kolejną prelekcję „Możliwości inwestycyjne i kierunki rozwoju regionu”  wygłosił Robert Ziarek kierownik Oddziału Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.

Po wygłoszonych prelekcjach przyszedł czas na dyskusje i refleksje podczas wspólnego obiadu.

       Każdy z uczestników otrzymał materiały promocyjne o Dolinie Zielawy, w zestawie znalazły się: katalog inwestycyjny i katalog marki, teczka, notes, długopis a także filiżanka z logo Doliny Zielawy.

       Wszystkim uczestnikom konferencji dziękujemy za obecność na tym ważnym dla Doliny Zielawy wydarzeniu.

{phocagallery view=category|categoryid=83|imageid=0|limitstart=0|limitcount=6| detail=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0}


 

 

Promocja projektu „Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny”

 

  1. Strona internetowa informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013

http://www.rpo.lubelskie.pl www.lawp.lubelskie.pl

 

Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa

Lubelskiego na lata 2007-2013.

Oś Priorytetowa II: Infrastruktura ekonomiczna

Działanie 2.4: Marketing gospodarczy/schemat B

  1. Nazwa projektu:

Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny.

 

  1. Nazwa beneficjenta:

Gmina Podedwórze

Podedwórze 44

21-222 Podedwórze

 

tel. 83 379 50 01 fax 83 379 50 08

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

powiat parczewski

województwo lubelskie

 

  1. Opis projektu:

Realizacja projektu będzie podzielona na trzy części.

I. W pierwszej części zostanie opracowana strategia marki „ Dolina Zielawy”.

Zaplanowano w niej:

  1. Przeprowadzenie zestawu badań analitycznych ( jakościowych i ilościowych)

  2. Przygotowanie strategii marki i połączonego z nią systemu identyfikacji wizualnej na podstawie w/w badań i konsultacji społecznych.

 

II. Druga część polegała będzie na stworzeniu kompleksowego systemu obsługi inwestora i

obejmie następujące działania:

  1. Opracowanie kompleksowej oferty inwestycyjnej całego obszaru „ Dolina Zielawy” w ramach jednego dokumentu opracowanego przez zewnętrznych ekspertów.

  2. Budowa serwisu internetowego, który będzie podstawą systemu i będzie zawierał przygotowaną jedną kompleksową ofertę całego obszaru.

 

III. Trzecia część obejmie spójną kampanię informacyjno – promocyjną, która zostanie

przygotowana na podstawie strategii marki i obejmie dwie zasadnicze grupy działań:

  1. Przygotowanie kampanii:

  2. Przeprowadzenia kampanii, w tym:

  1. Emisja spotów reklamowych na telebimach 9 wybranych miast Polski

  2. Wydanie folderu marki

  3. Wydanie folderu inwestycyjnego

  4. Udział w 3 imprezach targowych

  5. Publikacja artykułu promocyjnego piśmie PLL LOT „Kalejdoscope” o zasięgu ogólnoświatowym

  6. Publikacja cyklu 8 artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej

  7. Organizacja konferencji dla inwestorów połączona ze spotkaniem z mediami, na której zostaną zaprezentowane efekty projektu i oferta obszaru zarówno inwestycyjna jak i turystyczna.

 

 

Strona internetowa informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013

http://www.rpo.lubelskie.pl

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013

Promocja kultury i turystyki na terenie obszaru turystycznego „Dolina Zielawy””

Działanie 7.2 Promocja kultury i turystyki

Realizację wspólnego przedsięwzięcia koordynuje gmina Wisznice, będąca liderem.

 

Projekt, rozpoczynający się od 3 stycznia 2011 roku, jest wspólnym przedsięwzięciem gmin: Podedworze, Wisznice, Rossosz, Sosnówka i Jabłoń, które wspólnie tworzą obszar turystyczny pod nazwą „Dolina Zielawy”. Niniejszy projekt stanowi pierwszy krok w budowie marki „Doliny Zielawy”. W ramach projektu zaplanowano następujące działania:

  1. Utworzenie i obsługa portalu internetowego ‘Doliny Zielawy”, w którym znajdą się informacje o ciekawych miejscach , ścieżkach rowerowych, trasach turystycznych oraz atrakcjach i zabytkach obszaru „Doliny Zielawy”, umieszczane będą bieżące informacje na temat organizowanych wydarzeń kulturalnych i turystycznych oraz baza ofert noclegowych.

  2. Opracowanie i wydanie materiałów promocyjnych obszaru (ulotek, folderów oraz map z zaznaczonymi szlakami turystycznymi).

  3. System jednolitej wizualizacji i identyfikacji turystycznej obszaru (opracowanie logotypu obszaru, zakup tablic informacyjnych, znaków kierunkowych, witaczy).

  4. Utworzenie i prowadzenie punktów informacji turystycznej w gminach, w których turyści i wszyscy zainteresowani będą mogli zasięgnąć informacji o ciekawych i wartych zobaczenia obiektach, zapoznać się z materiałami promocyjnymi, otrzymać przygotowane w ramach projektu produkty regionalne.

  5. Przygotowanie produktów regionalnych w postaci atrakcyjnie opakowanych mieszanek ziół i olejków ziołowych oraz albumu zielnego ze zbiorem legend, przepisami kulinarnymi i florystyką zielną.

  6. Organizacje imprez tematycznych i wydarzeń kulturalnych związanych z kreowaną marką

  1. Pikniki zielarskie w każdej gminie, polegające na poznawaniu i zbieraniu ziół z dala od dróg i pól uprawnych zgodnie z wydanym w ramach projektu zielnikiem,

  2. Festiwal ziół podsumowujący pikniki zielarskie,

  3. Tygodniowe warsztaty edukacyjne w każdej gminie (zielarskie, florystyczne, kulinarne, kosmetyczne i farmaceutyczne, związane z leczniczymi właściwościami ziół).

  1. Opracowanie strategii turystycznej obszaru, wyznaczającej dalsze kierunki działań promocyjnych nakierowanych na wzrost identyfikacji tego obszaru jako atrakcyjnego miejsca wypoczynku wśród szerokiego grona odbiorców.

    1. Strona internetowa informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013

http://www.rpo.lubelskie.pl www.lawp.lubelskie.pl

 

Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa

Lubelskiego na lata 2007-2013.

Oś Priorytetowa II: Infrastruktura ekonomiczna

Działanie 2.4: Marketing gospodarczy/schemat B

    1. Nazwa projektu:

Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny.

 

    1. Nazwa beneficjenta:

Gmina Podedwórze

Podedwórze 44

21-222 Podedwórze

powiat parczewski

województwo lubelskie

 

tel. 83 379 50 01 fax 83 379 50 08

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

  1. Krótki opis projektu:

  1. Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej.

  2. Opracowanie strategii marki „Doliny Zielawy”.

  3. Stworzenie kompleksowego systemu obsługi inwestora.

  4. Udział w targach.

  5. Organizacja konferencji.

 

Dodatkowe informacje