Promocja projektu „Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny”

 

  1. Strona internetowa informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013

http://www.rpo.lubelskie.pl www.lawp.lubelskie.pl

 

Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa

Lubelskiego na lata 2007-2013.

Oś Priorytetowa II: Infrastruktura ekonomiczna

Działanie 2.4: Marketing gospodarczy/schemat B

  1. Nazwa projektu:

Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny.

 

  1. Nazwa beneficjenta:

Gmina Podedwórze

Podedwórze 44

21-222 Podedwórze

 

tel. 83 379 50 01 fax 83 379 50 08

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

powiat parczewski

województwo lubelskie

 

  1. Opis projektu:

Realizacja projektu będzie podzielona na trzy części.

I. W pierwszej części zostanie opracowana strategia marki „ Dolina Zielawy”.

Zaplanowano w niej:

  1. Przeprowadzenie zestawu badań analitycznych ( jakościowych i ilościowych)

  2. Przygotowanie strategii marki i połączonego z nią systemu identyfikacji wizualnej na podstawie w/w badań i konsultacji społecznych.

 

II. Druga część polegała będzie na stworzeniu kompleksowego systemu obsługi inwestora i

obejmie następujące działania:

  1. Opracowanie kompleksowej oferty inwestycyjnej całego obszaru „ Dolina Zielawy” w ramach jednego dokumentu opracowanego przez zewnętrznych ekspertów.

  2. Budowa serwisu internetowego, który będzie podstawą systemu i będzie zawierał przygotowaną jedną kompleksową ofertę całego obszaru.

 

III. Trzecia część obejmie spójną kampanię informacyjno – promocyjną, która zostanie

przygotowana na podstawie strategii marki i obejmie dwie zasadnicze grupy działań:

  1. Przygotowanie kampanii:

  2. Przeprowadzenia kampanii, w tym:

  1. Emisja spotów reklamowych na telebimach 9 wybranych miast Polski

  2. Wydanie folderu marki

  3. Wydanie folderu inwestycyjnego

  4. Udział w 3 imprezach targowych

  5. Publikacja artykułu promocyjnego piśmie PLL LOT „Kalejdoscope” o zasięgu ogólnoświatowym

  6. Publikacja cyklu 8 artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej

  7. Organizacja konferencji dla inwestorów połączona ze spotkaniem z mediami, na której zostaną zaprezentowane efekty projektu i oferta obszaru zarówno inwestycyjna jak i turystyczna.

 

Dodatkowe informacje