Promocja projektu „Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny”
-
Strona internetowa informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
http://www.rpo.lubelskie.pl www.lawp.lubelskie.pl
Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Lubelskiego na lata 2007-2013.
Oś Priorytetowa II: Infrastruktura ekonomiczna
Działanie 2.4: Marketing gospodarczy/schemat B
-
Nazwa projektu:
„Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny.
-
Nazwa beneficjenta:
Gmina Podedwórze
Podedwórze 44
21-222 Podedwórze
tel. 83 379 50 01 fax 83 379 50 08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
powiat parczewski
województwo lubelskie
-
Opis projektu:
Realizacja projektu będzie podzielona na trzy części.
I. W pierwszej części zostanie opracowana strategia marki „ Dolina Zielawy”.
Zaplanowano w niej:
-
Przeprowadzenie zestawu badań analitycznych ( jakościowych i ilościowych)
-
Przygotowanie strategii marki i połączonego z nią systemu identyfikacji wizualnej na podstawie w/w badań i konsultacji społecznych.
II. Druga część polegała będzie na stworzeniu kompleksowego systemu obsługi inwestora i
obejmie następujące działania:
-
Opracowanie kompleksowej oferty inwestycyjnej całego obszaru „ Dolina Zielawy” w ramach jednego dokumentu opracowanego przez zewnętrznych ekspertów.
-
Budowa serwisu internetowego, który będzie podstawą systemu i będzie zawierał przygotowaną jedną kompleksową ofertę całego obszaru.
III. Trzecia część obejmie spójną kampanię informacyjno – promocyjną, która zostanie
przygotowana na podstawie strategii marki i obejmie dwie zasadnicze grupy działań:
-
Przygotowanie kampanii:
-
Przeprowadzenia kampanii, w tym:
-
Emisja spotów reklamowych na telebimach 9 wybranych miast Polski
-
Wydanie folderu marki
-
Wydanie folderu inwestycyjnego
-
Udział w 3 imprezach targowych
-
Publikacja artykułu promocyjnego piśmie PLL LOT „Kalejdoscope” o zasięgu ogólnoświatowym
-
Publikacja cyklu 8 artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej
-
Organizacja konferencji dla inwestorów połączona ze spotkaniem z mediami, na której zostaną zaprezentowane efekty projektu i oferta obszaru zarówno inwestycyjna jak i turystyczna.