Zgodnie z procedurą monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego „Cyfrowa gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” osoby, z którymi zostały podpisane Umowy darowizny i został przekazany sprzęt komputerowy, zobowiązane są do składania przez dwa lata w okresach co 6 miesięcy (od daty zakończenia projektu) oświadczeń zgodnie z poniżej załączonym wzorem.
Przypominamy, że oświadczenie składa rodzic (lub pełnoletni uczeń), na którego była zawarta umowa.
W przypadku osiągnięcia pełnoletności przez ucznia od czasu podpisania umowy z rodzicem, oświadczenie nadal podpisuje rodzic.
Oświadczenia o posiadaniu otrzymanego sprzętu w ramach programu, należy dostarczyć do pokoju nr 3 Urzędu Gminy w Podedwórzu w godzinach pracy urzędu w okresie 12.12.2023 – do 31.12.2023 r.
Poniżej zamieszczamy do pobrania wzór oświadczenia.
Rozliczenie projektu zostało zatwierdzone przez Grantodawcę 7 czerwca 2023 r.
W związku z tym oświadczenia należy składać w terminach:
I termin w okresie 12.12.2023r. – 31.12.2023r.
II termin w okresie 01.06.2024r. – 30.06.2024r.
III termin w okresie 01.12.2024r. – 31.12.2024r.
IV termin w okresie 01.06.2025r. – 30.06.2025r.