Promocja projektu „Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny”
Promocja projektu „Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny”
-
Strona internetowa informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
http://www.rpo.lubelskie.pl www.lawp.lubelskie.pl
Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Lubelskiego na lata 2007-2013.
Oś Priorytetowa II: Infrastruktura ekonomiczna
Działanie 2.4: Marketing gospodarczy/schemat B
-
Nazwa projektu:
„Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny.
-
Nazwa beneficjenta:
Gmina Podedwórze
Podedwórze 44
21-222 Podedwórze
tel. 83 379 50 01 fax 83 379 50 08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
powiat parczewski
województwo lubelskie
-
Opis projektu:
Realizacja projektu będzie podzielona na trzy części.
I. W pierwszej części zostanie opracowana strategia marki „ Dolina Zielawy”.
Zaplanowano w niej:
-
Przeprowadzenie zestawu badań analitycznych ( jakościowych i ilościowych)
-
Przygotowanie strategii marki i połączonego z nią systemu identyfikacji wizualnej na podstawie w/w badań i konsultacji społecznych.
II. Druga część polegała będzie na stworzeniu kompleksowego systemu obsługi inwestora i
obejmie następujące działania:
-
Opracowanie kompleksowej oferty inwestycyjnej całego obszaru „ Dolina Zielawy” w ramach jednego dokumentu opracowanego przez zewnętrznych ekspertów.
-
Budowa serwisu internetowego, który będzie podstawą systemu i będzie zawierał przygotowaną jedną kompleksową ofertę całego obszaru.
III. Trzecia część obejmie spójną kampanię informacyjno – promocyjną, która zostanie
przygotowana na podstawie strategii marki i obejmie dwie zasadnicze grupy działań:
-
Przygotowanie kampanii:
-
Przeprowadzenia kampanii, w tym:
-
Emisja spotów reklamowych na telebimach 9 wybranych miast Polski
-
Wydanie folderu marki
-
Wydanie folderu inwestycyjnego
-
Udział w 3 imprezach targowych
-
Publikacja artykułu promocyjnego piśmie PLL LOT „Kalejdoscope” o zasięgu ogólnoświatowym
-
Publikacja cyklu 8 artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej
-
Organizacja konferencji dla inwestorów połączona ze spotkaniem z mediami, na której zostaną zaprezentowane efekty projektu i oferta obszaru zarówno inwestycyjna jak i turystyczna.
Zaproszenie na konsultacje społeczne
W dniu 24 stycznia 2011 o godzinie 11 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24 w sali konferencyjnej odbędą się konsultacje społeczne Lokalnej Strategii Rozwoju Obszarów Rybackich Stowarzyszenia Lokalna Grupa Rybacka „W dolinie Tyśmienicy i Wieprza”. W spotkaniu wezmą udział m.in. pracownicy BDE „EuroCompass” oraz pracownicy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich Oddziału Wdrażania PO RYBY 2007-2013.
Program spotkania:
-
Omówienie dotychczasowych prac nad strategią i wnioskiem:
-
Przyczyny nieotrzymania dofinansowania w I konkursie;
-
Stan prac nad nowym wnioskiem i strategia.
- BDE „EuroCompass”
-
Lokalna Grupa Rybacka „W dolinie Tyśmienicy i Wieprza” – charakterystyka stowarzyszenia - BDE „EuroCompass”
-
Głównych elementy LSROR:
-
Analiza SWOT i wnioski wynikające z analizy i diagnozy;
-
Cele ogólne i szczegółowe LSROR;
-
Budżet LGR oraz wykaz operacji;
-
Procedura oceny operacji oraz kryteria oceny.
- BDE „EuroCompass”
-
System wdrażania projektów w osi 4 Programu Operacyjnego “Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013” – Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego
Promocja kultury i turystyki
Strona internetowa informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
„Promocja kultury i turystyki na terenie obszaru turystycznego „Dolina Zielawy””
Działanie 7.2 Promocja kultury i turystyki
Realizację wspólnego przedsięwzięcia koordynuje gmina Wisznice, będąca liderem.
Projekt, rozpoczynający się od 3 stycznia 2011 roku, jest wspólnym przedsięwzięciem gmin: Podedworze, Wisznice, Rossosz, Sosnówka i Jabłoń, które wspólnie tworzą obszar turystyczny pod nazwą „Dolina Zielawy”. Niniejszy projekt stanowi pierwszy krok w budowie marki „Doliny Zielawy”. W ramach projektu zaplanowano następujące działania:
-
Utworzenie i obsługa portalu internetowego ‘Doliny Zielawy”, w którym znajdą się informacje o ciekawych miejscach , ścieżkach rowerowych, trasach turystycznych oraz atrakcjach i zabytkach obszaru „Doliny Zielawy”, umieszczane będą bieżące informacje na temat organizowanych wydarzeń kulturalnych i turystycznych oraz baza ofert noclegowych.
-
Opracowanie i wydanie materiałów promocyjnych obszaru (ulotek, folderów oraz map z zaznaczonymi szlakami turystycznymi).
-
System jednolitej wizualizacji i identyfikacji turystycznej obszaru (opracowanie logotypu obszaru, zakup tablic informacyjnych, znaków kierunkowych, witaczy).
-
Utworzenie i prowadzenie punktów informacji turystycznej w gminach, w których turyści i wszyscy zainteresowani będą mogli zasięgnąć informacji o ciekawych i wartych zobaczenia obiektach, zapoznać się z materiałami promocyjnymi, otrzymać przygotowane w ramach projektu produkty regionalne.
-
Przygotowanie produktów regionalnych w postaci atrakcyjnie opakowanych mieszanek ziół i olejków ziołowych oraz albumu zielnego ze zbiorem legend, przepisami kulinarnymi i florystyką zielną.
-
Organizacje imprez tematycznych i wydarzeń kulturalnych związanych z kreowaną marką
-
Pikniki zielarskie w każdej gminie, polegające na poznawaniu i zbieraniu ziół z dala od dróg i pól uprawnych zgodnie z wydanym w ramach projektu zielnikiem,
-
Festiwal ziół podsumowujący pikniki zielarskie,
-
Tygodniowe warsztaty edukacyjne w każdej gminie (zielarskie, florystyczne, kulinarne, kosmetyczne i farmaceutyczne, związane z leczniczymi właściwościami ziół).
-
Opracowanie strategii turystycznej obszaru, wyznaczającej dalsze kierunki działań promocyjnych nakierowanych na wzrost identyfikacji tego obszaru jako atrakcyjnego miejsca wypoczynku wśród szerokiego grona odbiorców.
Budowa marki Obszaru Dolina Zielawy
-
Strona internetowa informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
http://www.rpo.lubelskie.pl www.lawp.lubelskie.pl
Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Lubelskiego na lata 2007-2013.
Oś Priorytetowa II: Infrastruktura ekonomiczna
Działanie 2.4: Marketing gospodarczy/schemat B
-
Nazwa projektu:
„Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny.
-
Nazwa beneficjenta:
Gmina Podedwórze
Podedwórze 44
21-222 Podedwórze
powiat parczewski
województwo lubelskie
tel. 83 379 50 01 fax 83 379 50 08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
-
Krótki opis projektu:
-
Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej.
-
Opracowanie strategii marki „Doliny Zielawy”.
-
Stworzenie kompleksowego systemu obsługi inwestora.
-
Udział w targach.
-
Organizacja konferencji.