RPO przed 2014

 {flv}spot{/flv}

      

        19 października 2011 r. w restauracji „Nad Zielawą” w Wisznicach partnerzy projektu  „Dolina Zielawy ponadlokalną marka na gospodarczej mapie Lubelszczyzny” spotkali się na konferencji  „Dolina Zielawy – inwestycje w krainie ziół”. Krzysztof Chilczuk wójt gminy Podedwórze, Piotr Dragan wójt gminy Wisznice, Krzysztof Bruczuk wójt gminy Sosnówka, Dariusz Łobejko wójt gminy Jabłoń i Kazimierz Weremkowicz wójt gminy Rossosz oficjalnie otworzyli konferencję i przywitali obecnych uczestników spotkania

    Na konferencji obecni byli inwestorzy działający na terenie pięciu gmin, biznesmeni oraz media z województwa lubelskiego. W konferencji uczestniczył również Tadeusz Łazowski starosta bialski oraz radni i pracownicy obsługujący projekt w  partnerskich gminach.

    Celem organizowanej konferencji było poznanie propozycji oraz nowych partnerów w biznesie.

       O współpracy samorządów Doliny Zielawy opowiedział Krzysztof Chilczuk wójt gminy Podedwórze, która jest liderem projektu. Tomasz Zalewski przedstawił etapy kampanii promocyjnej Doliny Zielawy, mówił o powstałych folderach, płytach i reklamie jaka pojawiała się na bilbordach w dużych miastach poza województwem lubelskim, a także o reklamach o Dolinie Zielawy jakie ukazywały się w prasie ogólnopolskiej i w magazynie pokładowym Kaleidoscope wydawanym przez Polski Linie Lotnicze LOT.

Pierwszą prelekcję wygłosiła Agata Patoleta z Kancelarii Synergia przybliżając zebranym temat: „Marka obszaru Dolina Zielawy. Założenia strategiczne i wnioski z badań”. O promocji produktu Doliny Zielawy mówił Piotr Franaszek Dyrektor Departamentu Promocji, Turystyki i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie, temat prelekcji : „Dolina Zielawy – wpisanie w promocję i rozwój marki Lubelskie”.

Kolejną prelekcję „Możliwości inwestycyjne i kierunki rozwoju regionu”  wygłosił Robert Ziarek kierownik Oddziału Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.

Po wygłoszonych prelekcjach przyszedł czas na dyskusje i refleksje podczas wspólnego obiadu.

       Każdy z uczestników otrzymał materiały promocyjne o Dolinie Zielawy, w zestawie znalazły się: katalog inwestycyjny i katalog marki, teczka, notes, długopis a także filiżanka z logo Doliny Zielawy.

       Wszystkim uczestnikom konferencji dziękujemy za obecność na tym ważnym dla Doliny Zielawy wydarzeniu.

{phocagallery view=category|categoryid=83|imageid=0|limitstart=0|limitcount=6| detail=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0}


 

 

Promocja projektu „Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny”

 

  1. Strona internetowa informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013

http://www.rpo.lubelskie.pl www.lawp.lubelskie.pl

 

Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa

Lubelskiego na lata 2007-2013.

Oś Priorytetowa II: Infrastruktura ekonomiczna

Działanie 2.4: Marketing gospodarczy/schemat B

  1. Nazwa projektu:

Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny.

 

  1. Nazwa beneficjenta:

Gmina Podedwórze

Podedwórze 44

21-222 Podedwórze

 

tel. 83 379 50 01 fax 83 379 50 08

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

powiat parczewski

województwo lubelskie

 

  1. Opis projektu:

Realizacja projektu będzie podzielona na trzy części.

I. W pierwszej części zostanie opracowana strategia marki „ Dolina Zielawy”.

Zaplanowano w niej:

  1. Przeprowadzenie zestawu badań analitycznych ( jakościowych i ilościowych)

  2. Przygotowanie strategii marki i połączonego z nią systemu identyfikacji wizualnej na podstawie w/w badań i konsultacji społecznych.

 

II. Druga część polegała będzie na stworzeniu kompleksowego systemu obsługi inwestora i

obejmie następujące działania:

  1. Opracowanie kompleksowej oferty inwestycyjnej całego obszaru „ Dolina Zielawy” w ramach jednego dokumentu opracowanego przez zewnętrznych ekspertów.

  2. Budowa serwisu internetowego, który będzie podstawą systemu i będzie zawierał przygotowaną jedną kompleksową ofertę całego obszaru.

 

III. Trzecia część obejmie spójną kampanię informacyjno – promocyjną, która zostanie

przygotowana na podstawie strategii marki i obejmie dwie zasadnicze grupy działań:

  1. Przygotowanie kampanii:

  2. Przeprowadzenia kampanii, w tym:

  1. Emisja spotów reklamowych na telebimach 9 wybranych miast Polski

  2. Wydanie folderu marki

  3. Wydanie folderu inwestycyjnego

  4. Udział w 3 imprezach targowych

  5. Publikacja artykułu promocyjnego piśmie PLL LOT „Kalejdoscope” o zasięgu ogólnoświatowym

  6. Publikacja cyklu 8 artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej

  7. Organizacja konferencji dla inwestorów połączona ze spotkaniem z mediami, na której zostaną zaprezentowane efekty projektu i oferta obszaru zarówno inwestycyjna jak i turystyczna.

 

Dodatkowe informacje